Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Płatności online

W naszym sklepie bezpieczne płatności online realizowane są za pośrednictwem systemu Przelewy24. Kliknij w poniższe logo, aby poznać udostępnione w tym systemie kanały płatności. Pragniemy zwrócić uwagę, że nasz sklep nie obsługuje oferowanych przez Przelewy24 płatności kartami kredytowymi oraz płatności za pośrednictwem takich systemów, jak PayPal czy Moneybookers (Skrill).

Bezpieczne płatności online

Reklamacje i zwroty

W przypadku konieczności odesłania towaru do sklepu (w związku z jego reklamacją lub zwrotem) zalecamy korzystanie z przesyłek rejestrowanych (list polecony lub paczka), gdyż jedynie one gwarantują otrzymanie dowodu nadania.

Reklamacje

Klient będący osobą fizyczną, który nabył towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, w przypadku stwierdzenia wady otrzymanego towaru może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) z tytułu niezgodności towaru z umową. Uprawnienia te przysługują w ciągu 2 lat od daty otrzymania towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o stwierdzonej niezgodności w ciągu 2 miesięcy od jej wykrycia.

Zgłoszenie reklamacyjne, wraz z będącym jego przedmiotem Produktem, prosimy przesłać na adres: Życie Uniwersalne, skr. poczt. 550, 58-506 Jelenia Góra 8, z dopiskiem "REKLAMACJA".

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji prześlemy na podany przez Państwa adres pocztowy, adres e-mail lub w inny uzgodniony z Państwem sposób. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt odesłania Produktu do sklepu zostanie Państwu zwrócony w uzgodniony z Państwem sposób, a Produkt zostanie wymieniony na nowy i dostarczony do Państwa na nasz koszt.

Pobierz druk reklamacji

Zwroty

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni. Termin 10-dniowy liczy się od dnia otrzymania Produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony (Sprzedawca i Klient) sobie świadczyły, zwracają w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Powyższe uprawnienie może zostać przez Państwa zrealizowane poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: Życie Uniwersalne, skr. poczt. 550, 58-506 Jelenia Góra 8, lub na adres poczty elektronicznej: sklep@zycie-uniwersalne.org.pl (w tym przypadku druk odstąpienia od umowy należy wypełnić, podpisać, a następnie zeskanować i wraz ze skanem rachunku przesłać na podany adres e-mail, wpisując jako temat "ZWROT") - oraz odesłanie zakupionego towaru na podany wyżej adres, z dopiskiem "ZWROT". Druk oświadczenia można pobrać, klikając w link znajdujący się poniżej.

Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej przez Państwa kwoty wynikającej z rachunku w wybrany przez Państwa sposób.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku nagrań audialnych i wizualnych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania.

Pobierz druk oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep internetowy Shoper.pl